FANDOM

10-succubus-world-of-warcraft-illustration-artworks

Základní informaceEditovat

Třída: Démon

Stupeň civilizace: Žádný

Přizpůsobení: Vesmírné, Pozemské, Vzdušné

Sociální chování: Samotář, V páru

VzhledEditovat

Sukuba je vládkyně svádění, je proto logické, že se podobá krásným a svůdným ženám. Jenže zatímco jejich trupy a obličeje jsou ženské, ze zad jim rostou velká netopýří křídla, podobně jako u nathrezimů. Stejně tak jako oni mají na nohách kopyta a na čelech dva zahnuté rohy. Není proto divu, že jsou si tito dva démoni příbuzní. Mnoho černokněžníků a odborníků na démony nathrezima i sukubu řadí mezi psychické upíry, protože se živí lidským utrpením. Na sobě toho sukuby příliš nenosí, což je vzhledem k jejich zaměření logické. Obvykle se odívají do přiléhavých a odhalujících oblečků z tvrzené kůže, které působí dojmem, že jsou vždy tak o dvě čísla menší. Nosí s sebou také bič, který používají jako zbraň i jako slánku, protože s ním způsobují obětem bolesti, které jim velmi chutnají.

1366007735 2

PotravaEditovat

Jak už bylo výše zmíněno, sukuba je psychický upír, živí se tedy bolestí a utrpením. Jenže zatímco mocní a vážní nathrezimové dosahují své potravy pouhým mučením, sukuba je mnohem hravější. Ano, svou oběť stejně vždy nakonec zabije a vysaje z ní veškerou její sílu, ale to neznamená, že si s ní nemůže předtím trochu pohrát. Zde přicházejí na scénu její kouzla, kterých zná opravdu požehnaně. Jenže téměř všechna slouží k očarovávání a svádění. díky nim vypadá mnohem krásnější, než doopravdy je a činí sebe samu neodolatelnou. A pokud by to náhodou nezabralo, vždy umí jinými kouzly probudit ve své oběti nespoutaný chtíč, který jen ona dokáže ukojit. A je jí lhostejno, jakého pohlaví je její cíl.

Služby sukubyEditovat

Wow succubus by jonboy007007-d527biq

Mezi černokněžníky je sukuba velmi oblíbený démon. A ne pro to, co si myslíte. I když, možná to tak taky může být. Ale především jde o to, že sukuba je velmi užitečný spojenec jak na bojišti, tak ve všelijakých intrikách. Její vrozený "půvab" a všelijaké triky v oblasti svádění z ní dělají skvělého špeha a zloděje. Dokáže vymámit informace téměř z každého a ještě se u toho hezky pobaví. Ale ani na bitevním poli není neužitečná. Je rychlá, agilní a i během tvrdých bitev dokáže protivníka rozptýlit a zničit jeho jindy dokonalé soustředění.

Sukuba je zajímavá také tím, že ačkoli démon, zná i něco jako lásku. A ne jen ve své zvířecké fyzické podobě. Mnoho černokněžníků se setkalo s tím, že pokud byli v přímém ohrožení života, sukuba prolomila veškerá pravidla, kterými ji spoutali, a vrhla se svému pánovi na pomoc se vší zuřivostí, kterou dokázala vyvinout. Černokněžníci jsou potom ochotní přísahat na poslední zbytky své duše, že se do nich jejich sukuba zamilovala a můžou to i dokázat tím, že s ní stráví noc a stejně je potom nevysaje, což jde proti všem pravidlům, která známe.

Doporučení černokněžnickým učnůmEditovat

Vím, že sukuba může být pro mnohé z vás lákavou výzvou, protože to je velmi spolehlivý a vděčný démon. Jenže pozor, poslouchá pouze toho, kdo s ní umí manipulovat. Pokud prokážete sebemenší náznak slabosti, sebemenší zaváhání nad jejím šarmem, jste ztraceni a sukuba vás brzy bude mít jako hlavní chod. Nezrazuju vás tím od toho, aby jste se vzdali sukub, spíš jen, aby jste si dali obzvlášť velký pozor, zda na její přivolání a kontrolu máte. Může se také stát, že ji přivedete na tento svět a ihned s ní strávíte noc plnou vášní, kterou bude okamžitě následovat týden plný trýznivého utrpení.